Du er her

Vilkår og handelsbetingelser

Handl trygt på www.renee.dk eller i vores fysiske butik

90 % af alle ordrer bestilt inden kl. 15 sendes samme dag 

Ordrer på renee.dk over 600 kr. ex. moms (750 kr. inkl. moms) leveres fragtfrit til posthus i Danmark.
Ordrer på 600 kr. ex. moms eller derunder tillægges fragtgebyr på kr. 39,20,- ex. moms.

Bestillinger på over kr. 1500 ex. moms leveres fragtfrit i Danmark til hjemadressen. Dette gælder dog ikke kemikalier/farligt gods, ring og hør nærmere: 86215122

Pakker sendes med PostDanmark og DSV.

Erhvervspakker kan leveres til virksomheden mod gebyr, mens privatpakker som udgangspunkt sendes uden omdeling og kan afhentes på nærmeste postkontor - du bliver adviseret pr. SMS/mail fra PostDanmark når din pakke kan hentes.
Du kan også vælge at få din pakke sendt til privatadresse med omdeling. Prisen er så 99,- kr inkl. moms uanset ordrebeløbets størrelse.

Ordrer til ikke-brofaste øer i Danmark samt Grønland og Færøerne tillægges fragtgebyr ifølge PostDanmarks priser. 

Betingelser ved køb via internet
Betaling
På renee.dk kan du betale på flere måder: Med kort, Bankoverførsel, EAN-faktura eller via faktura hvis du er konto kunde.
Betaling med kort sker via en sikker forbindelse, og vi behandler dine personlige oplysninger fortroligt.

Bank-overførsel: Efter bestilling overfører du beløbet til vores konto i Nordea: 2783 - 0744309581 og når pengene er gået ind sender vi varerne.
Hvis du ønsker at kunne bestille og få tilsendt faktura, og således ikke betale online, kan virksomheder blive oprettet som konto-kunde. Betalingsfristen er da 8 dage.
Kontakt os for at blive konto-kunde på mail@renee.dk eller tlf: 8621 5122

Levering
De fleste ordrer afgivet til renee.dk inden kl. 15 sendes samme dag, med mindre varen er midlertidigt udsolgt.
Ved hastesager er RENEE meget fleksible - kontakt os hvis du har specifikke behov.
Varer sendes samlet med mindre andet er angivet. Bemærk at der kan opstå forsinkelser i perioder med travlhed eller leverandørsvigt. Vi kontakter dig hvis varerne bliver forsinket. 

Ved afhentning af varer giver RENEE dig besked, når varerne er klar. 

Reklamationsret
Reklamationsretten vil være gældende, hvis produkterne er beskadigede, fejlbehæftet eller ufuldstændige ved levering.
Ved reklamation kontaktes RENEE hurtigst muligt pr. mail. Det er vigtigt, at du giver os tilstrækkelig information vedrørende årsagen til returnering af produktet, og hvorvidt du ønsker varen erstattet med en anden vare, eller du ønsker at få pengene tilbage. Der kan være lidt behandlingstid i forbindelse med reklamationssager.
Til private/forbrugere er der 2 års reklamationsret på alle varer.
Ved alg til erhverv/virksomheder er der 1 års reklamationsret på varerne
På brugte maskiner ydes 6 måneders reklamationsret.

 

Fortrydelsesret og ombytning
Hvis du ikke er tilfreds med produktet, har du en fortrydelsesret på 14 dage fra modtagelsen af varerne, hvor du kan returnere eller bytte produktet. 
Ombytning: Du kan kun bytte en vare til en anden model i samme prisklasse. Hvis RENEE ikke er i stand til at give dig den ønskede model, kan du alternativt få dine penge tilbage.
Returnering: Du kan altid returnere produkter, så længe produkterne er i samme stand og emballage som ved leveringen. Bemærk dog venligst, at RENEE ikke refunderer varer, der er beskidte, åbnede eller ødelagte på nogen måde. I tillæg hertil kan nævnes, at ikke-lagervarer/skaffevarer kun returneres efter aftale.

For at returnere eller ombytte en vare, skal du kontakte RENEE og aftale returneringen og derefter sende varen til nedenstående adresse:
RENEE Center for rengøring, Øster Kringelvej 21B, 8250 Egaa.

Ved ombytninger skal du betale forsendelsesomkostninger til RENEE i forbindelse med returneringen, og RENEE sender ombytningsvarer fragtfrit én gang pr. ordre.
Der kan være lidt ekspeditionstid i forbindelse med ombytning og returnering af varer.
Hvis du ønsker at få penge udbetalt skal du huske at oplyse dit konto-nr.

Returnerede varer samt varer der er gået tabt
Bemærk venligst, at skulle en ordre gå tabt i forbindelse med returnering til RENEE, vil du kun kunne få erstatning, såfremt du er i besiddelse af en postkvittering med tracking kode.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse mail@renee.dk.

 

Hos RENEE lever vi af tilfredse kunder og har gjort det siden 2003. 
For at gøre det så nemt for vores kunder som muligt har vi både e-shop og en fysisk butik i Århus. Du kan således trygt stole på, at vi leverer varer i høj kvalitet, normalt dagen efter. 

Vi sælger både til private og virksomheder og alle er velkommen til at handle i vores butik eller her på webshoppen. 
Vi ekspederer alle ordrer underordnet beløbets størrelse, og der er intet ekspeditionsgebyr. 

Nogle produkter er billigere på renee.dk end i butikken. Dette er fordi udgifterne til nethandel er lavere end butiksdrift. 

I butikken kan du betale med kontanter og Dankort. 

Der tages forbehold for trykfejl, prisstigninger, udsolgte varer, tekniske fejl mv. 

Udlejningsmaskiner returneres i samme stand som ved modtagelse. 
Skal RENEE rengøre tillægges gebyr på kr. 80,- ex. moms. Evt. fejl og defekter opstået under lejeperioden skal oplyses til RENEE ved aflevering, og reparation betales af kunden. 

Alle varer forbliver RENEEs ejendom indtil hele beløbet er betalt. 
Ved for sen betaling beregnes rykkergebyr på kr. 100,- samt rente 2 % pr. påbegyndt måned. 

Har du yderligere spørgsmål eller kommentarer er du altid velkommen til at kontakte os:

Tlf: 8621 5122                    
Mail: mail@renee.dk